Zásady ochrany osobních údajů a důvěrnosti informací

 

ATLANTIC je značka GROUPE ATLANTIC. 

 

Ochrana vašeho soukromí a osobních údajů je jednou z našich hlavních priorit. GROUPE ATLANTIC dodržuje následující základní zásady týkající se důvěrnosti a ochrany osobních údajů: 

  • Osobní údaje od vás vyžadujeme nebo zpracováváme pouze v případě, že je to nezbytné nebo jste nám k tomu udělili souhlas. 
  • Vaše osobní údaje s nikým nesdílíme, s výjimkou případů, kdy to vyžaduje zákon, abychom vám mohli pomoci, chránit naše práva nebo pokud jste nám k tomu udělili výslovný souhlas. 

 

GROUPE ATLANTIC dodržuje všechny zákony a předpisy o ochraně osobních údajů platné v zemích, kde působí, zejména včetně, ale nikoli výlučně, evropského nařízení 2016/679 ze dne 27. dubna 2016 (obecné nařízení o ochraně osobních údajů, často označované jako GDPR). 

 

Používáním služeb nabízených společností GROUPE ATLANTIC přijímáte postupy popsané v těchto zásadách zpracování osobních údajů. 

Kdo je správcem mých osobních údajů? 

Správcem je společnost, která určuje, k jakým účelům a jakým způsobem budou vaše osobní údaje použity. 

Osobní údaje shromážděné na webových stránkách, v mobilních aplikacích a při zadávání objednávek spravuje: 

Atlantic Société Française de Développement Thermique RCS La Roche Sur Yon 562 053 173 

Ústředí: 44 boulevard des Etats-Unis, 85 000 La Roche Sur Yon, FRANCIE 

Dále jen „GROUPE ATLANTIC“ 

  

Jaké osobní údaje shromažďujeme? 

GROUPE ATLANTIC se zavazuje shromažďovat pouze osobní údaje, které jsou nezbytně nutné pro poskytování sjednaných služeb, jako například: 

  • Příjmení, jméno, adresa, e-mailová adresa a telefonní číslo uživatele, příjemce objednávky nebo nabídky, zákazníka nebo uchazeče o zaměstnání; 
  • Objednávka a/nebo dodací adresa zákazníka, pokud se liší; 
  • Adresa pro vrácení produktu, který musí být vrácen; 
  • Údaje o připojení (IP adresa, protokol připojení); 
  • Číslo SIREN (identifikační číslo společnosti) pro naše věrnostní programy pro firemní zákazníky; 
  • Datum a místo narození a číslo sociálního pojištění pro naše věrnostní programy pro zaměstnance našich firemních zákazníků; 
  • Údaje obsažené v životopisech a motivačních dopisech uchazečů o zaměstnání; 
  • V některých případech údaje o poloze, aby se usnadnila konfigurace vašich zařízení nebo služeb nebo aby se našla firma v okolí; 
  • Informace a údaje týkající se našich produktů a služeb (připojená zařízení a aplikace); 
  • V některých případech identifikátory vaší Wi-Fi sítě (SSID a heslo) za účelem spárování vašich Wi-Fi zařízení a jejich dálkového ovládání. 

Proč shromažďujeme osobní údaje? 

GROUPE ATLANTIC zpracovává osobní údaje pro následující účely: 

  • Správa našich zákazníků a potenciálních zákazníků; 
  • Správa online objednávek na našich webových stránkách; 
  • Správa poprodejního servisu našich produktů; 
  • Správa našich věrnostních programů;  
  • Poskytování pomoci našim stávajícím i potenciálním zákazníkům, zejména v oblasti výběru produktů, instalace a konfigurace;  
  • Studium a analýza využívání našich služeb, zejména za účelem zlepšení;  
  • Správa náboru nových zaměstnanců; 
  • Provádění průzkumů a zlepšování našich produktů a služeb; 
  • Správa a koordinace našich obchodních sítí;  
  • Účast v hrách a soutěžích.  

GROUPE ATLANTIC zpracovává vaše osobní údaje na základě následujících právních základů: 

  1. v souladu se smluvním vztahem mezi vámi a GROUPE ATLANTIC nebo  
  2. z důvodu oprávněného zájmu společnosti GROUPE ATLANTIC na zpracování vašich osobních údajů (pokud má společnost GROUPE ATLANTIC oprávněný obchodní zájem na zpracování vašich údajů, který je přiměřený a nezasahuje do vašeho soukromí) nebo  
  3. když nám udělíte souhlas se zpracováním vašich osobních údajů, 
  4. nebo v rámci povinného zpracování osobních údajů v souladu s právními předpisy

 

Jaká jsou moje práva a jak je mohu uplatnit? 

Jako zákazník nebo uživatel služeb GROUPE ATLANTIC máte právo: 

  • požádat o vymazání zpracovaných údajů, které se vás týkají, z našich souborů. Pokud uplatníte své právo být zapomenut a máte přístup do zákaznické sekce na webových stránkách, bude tento přístup pozastaven, protože vaše přihlašovací údaje budou vymazány z našich souborů. Vaše údaje nemůžeme vymazat, pokud máte nevyřízenou objednávku nebo existuje spor mezi vámi a námi, nebo obecněji řečeno, pokud vaše údaje potřebujeme k plnění smlouvy nebo k splnění jedné z našich povinností; 
  • vznést námitku proti shromažďování a zpracování údajů, které se vás týkají, pokud nejsou nezbytně nutné; 
  • získat přístup k údajům, které se vás týkají, a obdržet je v běžně používaném strojově čitelném formátu; 
  • získat opravu údajů, které se vás týkají; 
  • požádat o omezení zpracování údajů, které se vás týkají – například odmítnutím jakéhokoli použití pro účely průzkumu trhu. 

Tato práva můžete uplatnit tak, že nás kontaktujete: 

  • E-mailem: dpo@groupe-atlantic.com 
  • Poštou (s kopií dokladu totožnosti, pokud uplatňujete svá práva) na následující adrese: 

GROUPE ATLANTIC 
A l'attention du délégué à la protection des données (DPO) 

44 boulevard des Etats-Unis 
85000 La Roche-sur-Yon 

FRANCIE 

Rovněž máte právo podat stížnost u dozorového orgánu a domáhat se soudní ochrany, zejména pokud na vaše žádosti o uplatnění vašich práv nebylo do jednoho měsíce od jejich podání reagováno. 

Jak dlouho vaše údaje uchováváme? 

Osobní údaje shromážděné společností GROUPE ATLANTIC se uchovávají pouze po dobu nezbytnou k dosažení účelu, pro který byly shromážděny, nebo k dodržení zákonných a regulačních ustanovení. GROUPE ATLANTIC se zavazuje, že vaše osobní údaje nebude uchovávat déle, než je nezbytné pro poskytování služby. 

Kde vaše osobní údaje uchováváme? 

Zpracování osobních údajů GROUPE ATLANTIC probíhá v datových centrech umístěných v Evropské unii. 

V případě předání osobních údajů společnostem skupiny nebo zpracovatelům mimo Evropskou unii se GROUPE ATLANTIC zavazuje zajistit, aby tito příjemci dodržovali ustanovení nařízení (EU) 2016/679. 

 

Kdo má přístup k vašim osobním údajům? 

GROUPE ATLANTIC může osobní údaje, které jste poskytli nebo které shromáždila, předat svým dceřiným společnostem, zaměstnancům, poskytovatelům služeb nebo přidruženým subjektům,  

 

  1. které tyto informace potřebují znát, aby je mohly zpracovat jménem GROUPE ATLANTIC nebo poskytovat služby pro výše uvedené účely,  
  2. a které se zavázaly, že je nebudou předávat třetím stranám.  

 

GROUPE ATLANTIC nebude osobní údaje pronajímat ani prodávat třetím stranám. Kromě svých zaměstnanců, poskytovatelů služeb a přidružených subjektů, jak je uvedeno výše, společnost GROUPE ATLANTIC zveřejňuje osobní údaje pouze v případě, že to vyžaduje zákon.  

 

Jak oslovujeme své zákazníky? 

Pokud jste nám poskytli svou e-mailovou adresu nebo číslo mobilního telefonu a souhlasili jste s přijímáním našich sdělení, nebo pokud jste u nás zadali objednávku, může vám společnost GROUPE ATLANTIC zasílat e-maily nebo textové zprávy s informacemi o našich nabídkách, novinkách a produktech, s žádostí o váš názor nebo jednoduše s aktuálními novinkami a nabídkami značek GROUPE ATLANTIC. Proti všem formám oslovování tohoto typu můžete kdykoli vznést námitku, a to odhlášením odběru prostřednictvím odkazu v každém e-mailu, odpovědí STOP na textovou zprávu nebo kontaktováním našeho pověřence pro ochranu osobních údajů na jedné z výše uvedených adres. 

 

Jak jsou vaše osobní údaje chráněny? 

GROUPE ATLANTIC přijímá veškerá přiměřená opatření nezbytná k ochraně zpracovávaných osobních (nebo potenciálně osobních) údajů před neoprávněným přístupem, použitím, změnou nebo zničením.  

 

Zavázali jsme se zajistit bezpečnost našich služeb a zavedli jsme fyzická, administrativní a technická opatření, která mají zabránit neoprávněnému přístupu k vašim údajům. Naše zásady bezpečnosti zahrnují správu zabezpečení interních operací a našich služeb. Tyto zásady upravují všechny oblasti bezpečnosti vztahující se ke službám a vztahují se na všechny zaměstnance GROUPE ATLANTIC, jakož i na naše poskytovatele služeb a subdodavatele, kteří potřebují mít přístup k těmto údajům. 

 

V případě, že zjistíme, že vaše údaje byly zneužity nebo jinak neoprávněně získány třetí stranou, budeme o tom co nejdříve informovat vás i dozorový orgán (ve Francii CNIL). 

 

Jak se shromažďují osobní údaje týkající se nezletilých osob? 

Ačkoli GROUPE ATLANTIC neshromažďuje osobní údaje týkající se nezletilých osob, nezletilé osoby mohou některé služby využívat. V takovém případě je na rodičích nebo jiné osobě s rodičovskou zodpovědností, aby rozhodli, zda jejich nezletilé dítě smí služby GROUPE ATLANTIC využívat. 

 

Změny zásad ochrany osobních údajů 

GROUPE ATLANTIC může své zásady zpracování osobních údajů kdykoli změnit. Jakékoli použití služeb společnosti GROUPE ATLANTIC po provedení změn v zásadách ochrany osobních údajů znamená souhlas s těmito změnami. 

Why do we collect personal data?

GROUPE ATLANTIC processes personal data for the following purposes:

 

  • Managing our customers and prospects;
  • Managing online orders on our web sites;
  • Managing after-sales service for our products;
  • Managing our loyalty schemes;
  • Providing our customers and prospects with assistance, particularly regarding product selection, installation and configuration;
  • Studying and analysing the use of our services, particularly for improvement purposes;
  • Managing recruitment;
  • Conducting surveys and improving our products and services;
  • Managing and coordinating our business networks;
  • Participation in games and competitions.

 

GROUPE ATLANTIC thus processes the personal data concerning you on the following legal bases:

 

  1. pursuant to the contractual relationship between you and GROUPE ATLANTIC or
  2. due to the legitimate interest that GROUPE ATLANTIC has in processing your personal data (if GROUPE ATLANTIC has a commercial interest in processing your data that is justified, proportionate and does not interfere with your privacy) or
  3. when you have given us your consent for us to process your personal data, or 
  4. as part of the processing of personal data that is mandatory pursuant to legislation.

 

What are my rights and how can I exercise them?

As a customer or user of GROUPE ATLANTIC’s services, you have the right:

  • to request that the processed data concerning you is erased from our files. If you exercise your right to be forgotten, and you have access to a customer area on a web site, this access will then be suspended as your login will be erased from our files. We cannot erase your data while you have an order outstanding or a dispute exists between you and us or, more generally, while we need your data to perform a contract or fulfil one of our obligations;
  • to object to the collection and processing of data concerning you when they are not strictly necessary;
  • to access the data collected concerning you and receive them in a commonly used machine-readable format;
  • to obtain the rectification of the data concerning you;
  • to request restriction of the processing of the data concerning you - for example by refusing any use for canvassing purposes.

These rights can be exercised by contacting us:

·        By post (with a copy of your identification document if you are exercising your rights) at the following address:

GROUPE ATLANTIC
A l'attention du délégué à la protection des données (DPO)

44 boulevard des Etats-Unis
85000 La Roche-sur-Yon

FRANCE

You also have the right to lodge a complaint with a supervisory authority and seek a judicial remedy, particularly if no action has been taken on your requests to exercise your rights within a period of one month after they were made.

How long do we retain your data for?

The personal data collected by GROUPE ATLANTIC are retained only for as long as necessary to achieve the purpose for which they were collected or to comply with legal and regulatory provisions. GROUPE ATLANTIC undertakes not to retain your personal data beyond the period necessary for the provision of the service.

Where do we store your personal data?

The processing of personal data by GROUPE ATLANTIC takes place in data centres hosted in the European Union.

 

If personal data is transferred to Group companies or processors outside the European Union, GROUPE ATLANTIC undertakes to ensure that these recipients comply with the provisions of Regulation (EU) 2016/679.

 

Who has access to your personal data?

GROUPE ATLANTIC may disclose the personal data that you have provided or that it has collected to its subsidiaries, employees, service providers or affiliated bodies

 

  1. that need to know this information in order to process it on behalf of GROUPE ATLANTIC or provide services for the purposes mentioned above, and
  2. that have agreed not to disclose them to third parties.

 

GROUPE ATLANTIC will not rent or sell personal data to third parties. Apart from its employees, service providers and affiliated bodies, as stated above, GROUPE ATLANTIC only discloses personal data when required to do so by law.

How do we canvass our customers?

If you have given us your email address or mobile telephone number and have consented to receive communications from us, or if you have placed an order with us, GROUPE ATLANTIC may send you emails or text messages to tell you about our offers, give you information about new features and products, ask for your opinion or simply keep you abreast of news and offers from GROUPE ATLANTIC brands. You can object to all canvassing of this type at any time, by unsubscribing via the link in each email, replying with STOP to a text message or contacting our DPO at one of the addresses given above.

 

How are your personal data protected?

GROUPE ATLANTIC takes all reasonable measures necessary to protect the personal (or potentially personal) data processed against unauthorised access, use, modification or destruction.

 

We have undertakings relating to the security of our services and have put in place physical, administrative and technical measures aimed at preventing unauthorised access to your data. Our security policies cover security management for internal operations and our services. These policies govern all areas of security applicable to the services and apply to all GROUPE ATLANTIC employees, as well as our service providers and subcontractors who need to have access to this data.

 

If we establish that your data has been misappropriated or otherwise acquired erroneously by a third party, we will inform both you and the supervisory authority (CNIL in France) as soon as possible.

 

How are personal data concerning minors collected?

 

Although GROUPE ATLANTIC does not seek to collect personal data concerning minors, some services may be used by minors. In this case, it is up to the parents or any person with parental responsibility to decide whether their minor child is permitted to use the GROUPE ATLANTIC services.

 

Changes to the confidentiality policy

GROUPE ATLANTIC may change its personal data processing policy at any time. The use of any GROUPE ATLANTIC service after changes have been made to its confidentiality policy constitutes acceptance of those changes.